...

miercuri, 10 iunie 2009


Mi-a dat Mircea azi linkul urmator:

JD Salinger launches legal action against author of Catcher in the Rye 'sequel'

E interesant daca ati citit, ca noi, "De veghe in lanul de secara", sau "biblia adolescentului" cum mai e poreclita. Cat de gay suna asta @_@ ?

Comment: 

In articolul respectiv scrie ca Salinger nu a acordat niciodata dreptul ca "De veghe in lanul de secara" sa fie ecranizat sau 'sequelizat', dar saracul are 90 de ani acum. Ce ma intreb eu e daca o sa ii fie respectate dorintele astea dupa moarte :/ .

Mikun (6/10/2009 7:47:30 PM): ma indoiesc 
Mikun (6/10/2009 7:47:36 PM): creca o sa se faca un film prost dupa carte
. kupo (6/10/2009 7:47:39 PM): da 
Mikun (6/10/2009 7:49:56 PM): ar fi culmea sa faca si un joc dupa carte 

...cred ca jocul mi-ar conveni totusi xD

14 comentarii:

Mirman spunea...

the game would suck. nu prea pot sa imi inchipui un joc bazat pe carte. ar fi un fel de sims => cam naspa

Batmana spunea...

nu cred ca ar fi ca sims :-?
au fost destule faze actionish in carte
nici Bully, facut de Rockstar, nu ar fi parut cine stie ce game material daca ar fi fost o carte.

deci cred ca ar fi ok :D

Mirman spunea...

meh. n-as vrea sa vad cartea stricata nici de un film nici de un joc. poate doar daca ar fi facut jocu de cineva care chiar stie ce face. like ... i dunno ... nu imi vine momentan niciun nume in minte.

Batmana spunea...

tot cred ca Rockstar Entertainment s-ar descurca la chestia asta @_@

Mirman spunea...

yeah, pare tipu lor de joc. doar sa nu il transforme prea mult in gta sau bully. un sandbox game, poate cu niste cerinte facute in asa fel incat sa imi mearga si mie, ar fi foarte tare.

Batmana spunea...

if it'd work for you it'd work for me @_@
sau daca am programa noi jocul XD

Mirman spunea...

holee shit, io stiu doar putina programare html de pe invisionfree :\ but i could try the artwork.

Batmana spunea...

yeah me too @-)

nici eu nu stiu sa programez jocuri wtf =))

mai invata decu putin si gata
noi am putea face un flash site haha @.<

Mirman spunea...

an old plan: website. pana mea

Batmana spunea...

what old plan what website? O.o

Mirman spunea...

meh im lazy to tell you

Batmana spunea...

... O_O"

*shootshim*

Mirman spunea...

... asta nu e mess, Paula.

Batmana spunea...

tocmai, te impusc pe blogger, it has more shock value