...

joi, 18 decembrie 2008

D'ale vietii

Am fost cu clasa la film. Am vazut "Ember - Orasul din adancuri", care cica e facut dupa o carte. Oricum, ideea e interesanta, cu un oras subteran care isi bazeaza existenta pe un generator electric si pe provizii care sunt pe duse. Doi pustani de doispe ani descopera niste secrete lasate in urma de fondatorii orasului. Replica mea preferata cred ca e "It's blue!" de la sfarsitul filmului. It's just so funny. :D In orice caz, cat de misto ar fi ideea, executia nu prea m-a impresionat, da' e un film simpatic.
Mai incolo am fost in Food court unde am fost asaltat de un Mos Craciun. Mi-a pus mana in cap ... de ce, nu stiu.

Si ieri a fost misto. Am primit cadou de la Cristi un spray si un aftershave. Si l-am intrebat daca nu cumva e o aluzie. Pana la urma m-a calmat. Cadou' pt Marco nu ar fi putut fi posibil fara finantarea lu' fratimiu, care mi-a dat bani sa i-l cumpar. I-am luat cartea Tatuaj cu sange de monstru, Cartea intai: Orfanul, de D.M. Cornish. Foarte misto cartea, chiar daca zice ca e pentru copii de 9-12 ani. Mie nu prea mi s-a parut chiar asa ... Cealalta parte a cadoului pt Marco e pe deviantArt. 

Oricum, acum ca a venit vacanta, o sa incerc sa postez mai des. Poate o sa mai pun si niste poze sau chestii.
Momentan, va las. Mirman out.

2 comentarii:

Marco spunea...

man, mersi pentru cadou :D
anul viitor in a 10a poate o sa-mi vina mie randul sa-ti fac cadou :))

Mirman spunea...

Si as fi curios ce ai gasi sa-mi iei.