...

joi, 25 decembrie 2008

Meh ...

Incep postarea cu un Craciun Fericit pentru toti  posibilii cititori. Ma rog, urarea ramane chiar daca nu cititi postarea ...
Am fost ieri cu fratimiu sa cumparam cadouri pentru dragii nostri parinti. Si n e invartiram noi prin carfur sa gasim ceva - asta fuse partea usoara. Ce fuse mai greu a fost impachetarea sus-mentionatelor cadouri - am stat la coada in citypark. Cand am plecat de la coada, ma durea mijlocu' ... Si cadou' pentru tata era deja avariat ... La anu' sa tinem minte, sa cumparam mai din timp ...
Acum ca mi-am primit si cadourile, astept sa vad ce evenimente mai au loc in vacanta - posibila intalnire intre pustani da 15 ani de revelion ... ce misto ar fi - si o astept pe don'soara Batmana cu o scopul de a o bate la cap sa posteze. Oh, si incerc sa nu ma gandesc la data de 5 ianuarie ... cand incepe scoala. That sucks. Si pe 9 am olimpiada. Abea astept. Ar fi genial daca as trece pe nationala la engleza.

Un comentariu:

Kristian spunea...

Ai dreptate,Mir-man!!! Craciun Fericit!!! And God bless...Romania. Ca altceva nu vad ce ar putea sa binecuvanteze. Cumparaturi de Craciun? Dude...Alea se fac din August. Sa fii absolut sigur ca prinzi loc... Anyway. Nihil iti ureaza Rev cu cat mai multa bere. Tipe. Si prieteni.
'Till next call.
Happy New Year.
Drink a lot of beer.
Let the ladies come near.
And Nihil has left the building.