...

marți, 9 decembrie 2008

De toate

Vine vacanta. Misto. Mai am de dat teza la romana - vineri - si sunt liber. Aproape liber, cel putin.
Nu mi-a mai aruncat nimeni cu apa in cap zilele astea ... In schimb mi s-a spart un geam in cap. Eh .. In spatele clasei avem o biblioteca in care sunt indesate niste carti. Si cartile alea sunt protejate de niste usi facute din sticla. Deci, niste geamuri. Si am reusit sa il sparg in asa fel incat o bucata lunga cat antebratu' meu mi-a cazut in cap [ fara ca io sa patesc nimic ]. Acum, geamu' 'cela sta atarnat doar de un colt al sau, in stanga sus de saptamana trecuta. Inca nu l-am dat jos ... 
Tot saptamana trecuta, a fost sedinta liceu. In aceea sedinta s-a aflat ceea ce, cum spunea fratimiu pe al lui blog, "a indoliat" familia ... Adica 2 absente la latina [ desi io tin minte sa fi chiulit o singura data ] si doi de 4 la mate. Naspa. Acum tre' sa ma chinui sa repar media. Grea ca naiba matematica de liceu - nu ca io m-as fi priceput la altceva in afara de ecuatii in generala. 
Mi-am facut cont pe deviantArt ... Daca cineva [ citeste  blogu' si ] e curios sa vada, dati click:http://mir-man.deviantart.com/.
Aici va las. Mirman out.

Niciun comentariu: