...

sâmbătă, 31 ianuarie 2009

Amenda

Aceasta postare va contine povestea primei mele amenzi. Si prin ea ii voi transmite multumiri fratelui meu mai mare si mai tare decat mine, care mi-a dat bani sa platesc amenda, Minitu.

Joi am fost la scoala. Cum era joi, si vineri nu se faceau ore, am stat putin, cat sa ne incheie diriga mediile la engleza si sa ne trecem mediile. Apoi, un grup mic, format din 5 elevi, inclusiv eu, am fost in Phoenix. Am stat acolo putin, am baut, am facut panarama si am ras. Apoi am plecat, sa luam suta spre la gara, caci unul din colegi ne invitase la el. 

Am fost la respectivu', doar patru din cei cinci. La plecare tipu si-a scos afara cainele. Cainele, fiind un adevarat animal, mare si fortos, s-a smucit si a desfacut lesa. Io m-am chinuit sa-l tin cat timp ala si-a dat seama ca mai bine il duce acasa. Dup-aia am plecat mai departe, cu Marco si Razvan [anonimitatea ma confuzeaza pe mine; celalat era Pirvu, si ala care plecase dupa Phoenix era (S)Atanasov ... ], si, dupa ce io si Razvan era sa ne rupem gaturile ca sa o putem sa o luam prin tunel, caci ploua, am ajuns intr-un final la gara. Am asteptat sa luam tot 100. Si nu am mai luat bilete ca ne grabeam. Dupa ce Marco a coborat din masina, a venit tanti controloarea. Si noi i-am zis ca n-avem bilete si am povestit circumstantele si am scapat cu 50 lei amenda pentru amandoi. 

Dupa ce am ajuns acasa, si a ajuns si fratimiu, i-am povestit, si l-am rugat sa imi dea bani sa platesc amenda ca vineri trebuia sa merg sa platesc, ca  altfel primeam amandoi procesu' verbal prin posta si trebuia sa platim 180 lei separat. Plus ca ne luase buletinele. Fratele meu, fiind marinimos, mi-a dat 48 lei, si io i-am multumit si am mai pus 2 lei de la mine pentru a completa.

Vineri am plecat de la 12 din Navodari ca sa ajungem la gara la 13.30. Da' am ajuns prea devreme si oricum am mai stat in frig pana a venit tanti. Am platit, ne-am luat buletinele si am plecat.

Prin sfarsitul acestui post vreau sa-i aduc multumiri numeroase maretului meu frate mai mare si mai tare, Minitu.

3 comentarii:

Anonim spunea...

eh ... partea cu multumirile las-o mai moale ... tu iti dai seama ce scandalu' dracu aveam daca iti venea procesu verbal acasa ?

Marco spunea...

ahaha, ce noroc pe capu meu ca am coborat fix inainte sa va prinda pe voi fara bilet.

Batmana spunea...

...lol