...

vineri, 30 ianuarie 2009

Gigel

E soare si cald. E vara. E multa lume.

-O hai ! Ai hard iu laic madchipz, se aude dintr-o parte intr-o engleza stricata. Stiu faza. E chiar veche. Oricine poseda un computer si Internet stie de faza asta acum.

Il imping pe ala la o parte. Mai bine zis, il trantesc pe jos. Il aud vag cum ma injura, si afisez un ranjet nesimtit. Apoi dau volumul mai tare la mp3 playerul al carui muzica imi suna in urechi prin castile care ies din buzunar si se preling de-a lungul bustului meu.

Sunt la semafor. E rosu. Ma doare-n cot. Trec strada. Nici nu aud claxoanele masinilor care opresc brusc. Inca arborez ranjetul cel nesimtit. E ca un tovaras de nelipsit, aproape mereu pe fata mea.

A .. da ... Probabil vreti sa stiti cine sunt ? Sunt Gigel. Sunt un idiot egocentrist nesimtit misogin nebun si multe altele. Cum s-ar zice: “Sunt Alpha si Omega, sunt Inceputul si Sfarsitul”. Sunt totul si nimic. Sunt eu. Sunt Gigel. Sunt un jegos care nu lasa bacsis dupa bere, dar care nu arunca gunoi pe strada. Sunt un idiot care gandeste pentru el. Sunt un misogin care respecta femeile. Egocentrist modest. Ma rog ... Ati prins ideea.

Imi place viata mea. Am zis odata: “Asta ti-e viata, si se sfarseste cu fiecare minut ce trece. De-asta fac toate tampeniile; sa merite”.

Trec pe langa niste puradei care imi cer bani. Ii aud, chiar imi scot casca din urechea stanga. Ma uit la ei si ridic din umeri. N-am bani nici pentru mine, zic. Incep sa ma injure. Rad si plec mai departe. Imi bag casca la loc.

Romania e misto. Hotii umbla nestingheriti – ba chiar conduc tara. Oamenii cinstiti sunt facuti hoti. Cei care gandesc singuri si nu se lasa luati peste picior – idioti; exemplu: subsemnatul. Romania e misto. Suntem o tara plina de oameni de succes, cu bani, vile luxoase, masini scumpe si o singura autostrada. Suntem o tara in care s-au produs 200 de episoade in care se investiga disparitia Elodiei, pe urma careia un bou castiga o groaza de bani.

Romania e geniala. Cocalarii umbla in haite. Daca vrea cocalarul sef sa te bata, ceilalti sar si ei.

Romania e cea mai tare. Suntem o tara in care nu se mai fac cumparaturi, se face shopping.

Romania e unica. Toti adolescentii sunt emo.

Romania e inconfundabila. Presedintele e un idiot.

Romania e misto. Si mult mai multe. Daca stii unde sa te uiti.

[ Vrajeala scrisa in cateva minute. Marco m-a sfatuit s-o postez.]

2 comentarii:

Anonim spunea...

Auzi bre ... daca imi zici ca esti emo te reneg :) ... nu ai voie ... si de ce nu povesti oleaca si despre cat de istet esti si iti iei amenzi de tre sa ti le pleasca fractu?

Mirman spunea...

Nu sunt emo. Pana mea. Preaslavirea ta vine mai incolo, Atotputernice.