...

duminică, 18 ianuarie 2009

Duminica



Am fost sa ma tund. Ieri, adica. Si sunt multumit de cum m-am tuns, chit ca la inceput, cam pe marti-miercuri nu-mi convenea ideea. Diriga imi zisese sa-mi las paru' lung si sa imi pun bentita sau alte chestii d-astea de tine paru' de pi frunte. Fratimiu si tata zic ca nu mi-a luat destul par. Ma rog. Mie tot mi se pare ca imi sta destul de bine.
Oricum, ideea e ca uneori mi-e rusine sa fac parte din generatia in care ma aflu. Sa va zic de ce ...
Deci, eram pe canapea, in frizerie. Asteptam. Si subit intra doi baieti pe usa. Cam de varsta mea, I would say ... Si se duc dupa colt, se aseaza ei frumos pe scaune. Ii mai vedeam in oglinda ... Pe langa faptu' ca mi se pareau amandoi imbracati ciudat, unu' din ei chiar mi se parea efeminat. Ma rog ... Oricum, mai incolo aud muzica. Mi-am dat seama ca e de la ei, si am oftat. Muzica proasta domne. De genu' tipu' si tipa, ala zice doua lulele cu prune in gura, si vorbele aleia sunt editata o gramada. 'Tever. Am rabdat. Pana au bagat castile la telefon. Stau asa cateva minute, si baga iar pe difuzor. Macar n-au bagat manele ... 

Oricum, evenimentul evenimentelor in aceasta perioada e tabara la Paltinis. Chit ca mergem doar cativa din clasa - numai baieti din cate am vazut - da' sunt destul de sigur ca o sa fie foarte tare. Mai ales daca reuseste si madamoiselle Paula sa vina.

Also, am aflat acum cateva minute. Nihil a calcat cu picioru' pe displayu' mobilului la antrenament si l-a spart. HAHA You suck. 


5 comentarii:

Batmana spunea...

aww, that's too harsh...
Nihil pur si simplu nu era atent.
Adica bine, e un gest necugetat si surprinzator, dar...
Circumstantele il... apara... cat de...cat?

Mirman spunea...

Nope. He sucks. HAHA

Batmana spunea...

Hey stop that =_=

Anonim spunea...

Mirmane, odata cu paru au mai taiat si altceva tinere ? citez ... "si stau aja " ... hai ca rongleza eu o inteleg, ca o fol, insa ... stau aja ... nu spui la ce ma gandesc, ca apoi zici ca sunt naspetu' de fractu', da' daca nu corectezi ...

Mirman spunea...

Gata sefu' s-a rezolvat, s'traiti !