...

vineri, 23 ianuarie 2009

Where is my mind ...

Nu mai am carte. Mi-a confiscat-o profa de chimie in ora, chit ca nu citeam din ea. Sa va povestesc. 
Mi-am luat Trainspotting din carturesti, si m-am hotarat sa o citesc pe tren, spre tabara. Asa ca am dat-o unui coleg sa o citeasca si sa o tina pana cand plecam, ca sa nu ma tenteze. El mi-a dat mie sa ii tin Anarhie pura [Woody Allen], din aceleasi motive. Si el avea cartea la el in ziua aia, ca mai citeste pe masina in drum spre Cta, sau cand nu facem nimic la ora. Si o colega - care vroia sa citeasca virgula cartea si ea - i-a cerut-o in ora de chimie. El i-a dat-o, ca niciunu' nu ne-am gandit la ce se va intampla. A luat-o profa. Cu tot cu "haideti doamn'soara, va rog sa nu mi-o luati ca am primit-o cadou" si alte tampenii d-astea. A bagat-o in geanta si a plecat. In aceeasi ora, o colega umbla pe telefon, si un coleg asculta muzica la iPodul colegului de banca. Le-a luat si pe alea ... da' ei si le-au primit inapoi.
Adicatelea, cartea mea era inchisa, nimeni nu citea din ea, colega doar vroia sa se uite la ceva, iPodu' si telefonu' alora erau in functiune. Si mie imi ia cartea. Ei isi primesc lucrurile inapoi. Am dat cam 28 de lei pe cartea aia. Si io si colegu' suntem scandalizati de chestia asta, si am vorbit cu diriga. Si o s-o bat si luni la engleza la cap. Imi vreau cartea inapoi.

Alta chestie, tot miercuri, un mos ne-a gonit pe mine si pe alti cativa colegi de la scara la care stateam inainte de ore. Io stateam pe scari si m-a impuns cu picioru' si desi ma uitam in jos [ ca sa ma abtin sa nu rad, nu de alta], face scandal ca de ce ma uit urat la el. Alt coleg, care se uita in directia opusa, pateste la fel. Ba chiar pe el il si zdruncina. In momentu' asta nu prea simt simpatie, pentru ca al lui era iPodu' ce nu a fost confiscat. Ma rog, de atunci nu mai stam la scara aia. 

Maine merg in carturesti la ceai. Si nu am bani. Naspa, nu ?


The Pixies - Where is my mind?


Niciun comentariu: